Caută pe site
16.02.2023
Lista mediatorilor autorizați activi, cu drept de vot, actualizată la data de 16.02.2023
05.01.2023
Calendarul de desfășurare a alegerilor membrilor Consiliului de mediere 2023-2027 - Hotărârea 2/04.01.2023
05.01.2023
Procedura de organizarea a alegerilor membrilor Consiliului de mediere 2023-2027 - Hotărârea 1/04.01.2023
09.12.2021
Hotărârea 121/25.11.2021 privind reglementarea și actualizarea dispozițiilor privind taxa profesionala
31.10.2019
DETALII ORGANIZATORICE PRIVIND CONFERINȚA NAȚIONALĂ A MEDIATORILOR 2019
01.02.2019
Hotărârea 10/31.01.2019 de constituire a comisiilor pentru alegeri 2019 și procedurile acestora
03.07.2018
REGULAMENT PRIVIND NORMELE DE ORGANIZARE INTERNA ALE CONSILIULUI DE MEDIERE PENTRU PROTECȚIA PERSOANELOR CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
27.06.2018
Pe fondul adoptării modificărilor la legea medierii, crește numărul solicitărilor de reactivare profesională
24.05.2018
Regularizarea documentelor care atestă calitatea de mediator - condiție esențială pentru eficiența actului profesional, în condițiile modificărilor legislative!
04.08.2017
Malpraxis medical - FORMULAR DE CONTACT
15.06.2017
Actualizarea datelor publicate în Tabloul Mediatorilor până la 01.07.2017
08.06.2017
Exemple de practică judiciară sub aspectul obligării formelor de exercitare la plata taxelor anuale profesionale
29.05.2017
Comunicat - Important
17.05.2017
Proiectul de modificare și completare a Legii 192/2006 privind medierea, în varianta adoptată de Senatul României
08.05.2017
Regulamentul de organizare și funcționare a departamentului SAL-SOL
08.05.2017
Hotărârea privind înființarea departamentului SAL în cadrul Consiliului de Mediere
13.09.2016
Informare
30.08.2016
Taxele percepute de Consiliul de Mediere începând cu anul 2012, actualizate prin Hotărârea nr.196 şi 197 din 25.02.2012, Hotărârilor nr.723 din 23.02.2013, Hotărârea 121/25.11.2021, Hot. 04/04.01.2023
10.08.2016
Hotărârea O 30/08.08.2016
29.02.2016
Relocare a sediului Consiliului de mediere
26.02.2016
Inregistrarea la Parlament a proiectului privind modificarea legii nr. 192/2006
20.10.2015
LEGISLAŢIE EUROPEANĂ ÎN DOMENIUL MEDIERII
20.07.2015
Statutul profesiei de mediator - adoptat în ședința Consiliului de Mediere din data de 18.07.2015
 

Pentru ultimele noutăţi în domeniul
medierii vă puteţi înscrie la newsletterul
nostru introducând adresa dvs. de email

 
Bucureşti, Str. Ion Ghica, nr. 4, sector 3, 030044
Telefoane: 021.330.25.61, 0786.331.743, 0786.331.746
Fax: 021.330.25.28
Email: secretariat@cmediere.ro
Program cu publicul: luni - joi între orele 11:00 - 15:00 și vineri 10:00 - 12:00
 
 

Consiliul de Mediere este operator de date cu caracter personal avand număr de înregistrare 10723 din 02.02.2009

Consiliul de Mediere este certificat pentru standardele
ISO 9001:2008; ISO/IEC 27001:2013;

Consiliul de mediere a fost înfiinţat în baza Legii 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, modificată şi completată prin Legea 370/2009, OG 13/2010 pentru transpunerea Directivei Servicii şi prin Legea nr 202/2010.

 
 

 

Sedinta Consiliului de Mediere din data de 23.03.2020

[ Data ultimei modificări: 24.03.2020 ]

În contextul epidemiei virusului COVID-19 si a instaurarii Starii de urgenta in Romania, Sedinta Consiliului de Mediere din data de 23.03.2020 s-a desfasurat online, fiind adoptate urmatoarele hotarari:
- Hotararea nr. 57 conform careia se prelungeste pana la data sistarii Starii de urgenta + 30 zile (in situatia in care nu se depaseste data de 31.12.2020) termenul acordat mediatorilor pentru a face dovada achitării taxelor anuale profesionale aferente anilor 2017, 2018 si 2019, in vederea scutirii acestora de la plata taxelor anuale profesionale pentru perioada 2009 – 2016.
- Hotararea nr. 58 conform careia se prelungeste pana la data sistarii Starii de urgenta + 30 zile (in situatia in care nu se depaseste data de 31.12.2020) termenul pana la care poate fi achitata taxa anuala profesionala pentru anul 2020 cu o reducere de 50% de catre mediatorii care nu figureaza cu taxa anuala profesionala aferenta anului 2019 ca fiind restanta in evidentele contabile ale Consiliului de Mediere (taxele sunt achitate la zi);
- Hotararea nr. 59 conform careia se suspenda pana la data sistarii Starii de urgenta + 30 zile desfasurarea procedurii disciplinare pentru mediatorii care înregistrează restanțe privind achitarea taxei anuale profesionale.
Consiliul de Mediere recomandă acordarea unei atenții deosebite măsurilor de prevenție și protecție sanitară (mască, mănuși, dezinfectant, distanță socială etc) în scopul păstrării sănătații publice la nivel național atunci când medierile se desfășoră în prezența părților, conform procedurii uzuale.
În vederea reducerii la maxim a riscurilor cu privire la o posibilă contaminare cu virusul COVID19, Consiliul de Mediere recomandă desfășurarea activității de mediere de către mediatorii autorizați, acolo unde este posibil, în mediul online, prin mijloacele tehnice uzual disponibile (calculator, telefon, tabletă, etc), cu respectarea cerințelor legale si principiilor medierii.
Consiliul de Mediere urmărește cu preocupare și responsabilitate evoluția evenimentelor din perioada situației de urgență și recomandă mediatorilor desfășurarea activitații profesionale doar în deplină siguranță, cu respectarea tuturor normelor legale speciale în vigoare.

Consiliul de Mediere

Copyright 2008 - 2022 - Consiliul de Mediere
Organism autonom de interes public, autoritate naţională de reglementare în domeniul medierii înfiinţată prin Legea 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator.