Caută pe site
31.10.2019
DETALII ORGANIZATORICE PRIVIND CONFERINȚA NAȚIONALĂ A MEDIATORILOR 2019
01.02.2019
Hotărârea 10/31.01.2019 de constituire a comisiilor pentru alegeri 2019 și procedurile acestora
03.07.2018
REGULAMENT PRIVIND NORMELE DE ORGANIZARE INTERNA ALE CONSILIULUI DE MEDIERE PENTRU PROTECȚIA PERSOANELOR CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
27.06.2018
Pe fondul adoptării modificărilor la legea medierii, crește numărul solicitărilor de reactivare profesională
24.05.2018
Regularizarea documentelor care atestă calitatea de mediator - condiție esențială pentru eficiența actului profesional, în condițiile modificărilor legislative!
04.08.2017
Malpraxis medical - FORMULAR DE CONTACT
15.06.2017
Actualizarea datelor publicate în Tabloul Mediatorilor până la 01.07.2017
08.06.2017
Exemple de practică judiciară sub aspectul obligării formelor de exercitare la plata taxelor anuale profesionale
29.05.2017
Comunicat - Important
17.05.2017
Proiectul de modificare și completare a Legii 192/2006 privind medierea, în varianta adoptată de Senatul României
08.05.2017
Regulamentul de organizare și funcționare a departamentului SAL-SOL
08.05.2017
Hotărârea privind înființarea departamentului SAL în cadrul Consiliului de Mediere
13.09.2016
Informare
10.08.2016
Hotărârea O 30/08.08.2016
29.02.2016
Relocare a sediului Consiliului de mediere
26.02.2016
Inregistrarea la Parlament a proiectului privind modificarea legii nr. 192/2006
20.10.2015
LEGISLAŢIE EUROPEANĂ ÎN DOMENIUL MEDIERII
20.07.2015
Statutul profesiei de mediator - adoptat în ședința Consiliului de Mediere din data de 18.07.2015
 

Pentru ultimele noutăţi în domeniul
medierii vă puteţi înscrie la newsletterul
nostru introducând adresa dvs. de email

 
Bucureşti, Bld. Nicolae Bălcescu nr. 17-19, sector 1, Bucureşti
Telefoane: 021.315.25.28, 021.330.25.60, 021.330.25.61
Fax: 021.330.25.28
Email: secretariat@cmediere.ro
Program cu publicul: luni - joi între orele 11:00 - 15:00 și vineri 10:00 - 12:00
 
 

Consiliul de Mediere este operator de date cu caracter personal avand număr de înregistrare 10723 din 02.02.2009

Consiliul de Mediere este certificat pentru standardele
ISO 9001:2008; ISO/IEC 27001:2013;

Consiliul de mediere a fost înfiinţat în baza Legii 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, modificată şi completată prin Legea 370/2009, OG 13/2010 pentru transpunerea Directivei Servicii şi prin Legea nr 202/2010.

 
 

 

ANUNȚ IMPORTANT

[ Data ultimei modificări: 06.03.2020 ]

Stimați colegi,

Consiliul de Mediere a demarat procedura de publicare a formei actualizate a Tabloului Mediatorilor. Având în vedere obligațiile profesionale ale mediatorilor, cât și prerogativele conferite Consiliului de Mediere prin Legea 192/2006 modificată și completată, în perioada următoare Consiliul de Mediere va întreprinde o serie de măsuri administrative menite a pune în aplicare dispozițiile legii, dar și a realiza o necesară reconfigurare a organizării profesiei de mediator. Printre măsurile ce vor fi luate, se numără și declanșarea procedurii disciplinare, care poate duce la suspendarea / încetarea calității de mediator a colegilor care înregistrează restanțe privind achitarea taxei anuale profesionale.

Astfel, luni, 9 martie 2020, mediatorii care la data de 01.03.2020 înregistrează debite față de Consiliul de Mediere pentru taxele profesionale datorate până la data de 31.12.2019, vor fi notificați prin e-mail și sms cu privire la această situație, urmând ca aceștia să beneficieze de o perioadă de 7 zile calendaristice în care să poată să-și reglementeze situația. În acest sens, vă comunicăm faptul că în zilele de sâmbătă – 14 martie a.c. și duminică – 15 martie a.c., departamentul Contabilitate al Consiliului de Mediere își va desfășura activitatea în cadrul intervalului orar 10-14.

De asemenea, întrucât în urma analizei tehnice a configurației sistemului informatic de care dispunem am constatat o serie de potențiale neconformități, vă rugăm să luați în considerare următoarele situații:

- Ipoteza mediatorilor care își desfășoară activitatea în SCPM sau BMA și în care simplul debit al unuia dintre mediatori va conduce la notificarea tuturor mediatorilor asociați,  sistemul informatic neavând posibilitatea de a identifica și notifica strict persoana care înregistrează debitul respectiv, clarificările urmând a fi oferite ulterior, la cerere, de către personalul ST;

- Sistemul va notifica inclusiv cu privire la taxele restante aferente calității de formator/examinator;

- Mediatorii care au achitat taxa profesională aferentă ultimilor 3 ani (2017-2019), în baza prevederilor Hotărârii Nr. 189/10.11.2019, respectiv Hotărârii Nr. 3/ 20.01.2020, vor fi notificați cu privire la debitele mai vechi de anul 2017, operațiunea de stornare a facturilor aferente perioadelor mai vechi de anul 2017 urmând a fi realizată în perioada următoare. Menționăm că această operațiune nu putea fi realizată anterior operării contabile a sumelor achitate de mediatori, operațiune realizată recent, după împlinirea termenului de grație, respectiv după data de 01.03.2020;

- Eventuale erori de înregistrare în evidențele contabile. Față de acestea, vă rugăm să aveți îngăduința de a le semnala Secretariatului Tehnic, pentru a putea fi comunicate spre soluționare serviciului extern de contabilitate.

Consiliul de Mediere își exprimă deplina încredere că se vor găsi sprijinul și înțelegerea dumneavoastră pentru realizarea acestui amplu proces de actualizare a Tabloului Mediatorilor, operațiune atât de necesară progresului profesiei de mediator.

Mihai Iulian MUNTEANU

Președinte

Referinţe

Copyright 2008 - 2019 - Consiliul de Mediere
Organism autonom de interes public, autoritate naţională de reglementare în domeniul medierii înfiinţată prin Legea 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator.