Stimați mediatori,
Conform calendarului de alegeri privind organizarea și desfășurarea alegerilor pentru funcțiile de conducere ale organelor de conducere profesională de la nivel local, în perioada 25.09-05.10.2019 se depun dosarele de candidatură pentru alegerea organelor de conducere ale Corpurilor Profesionale ale Mediatorilor din Județe și pentru reprezentanții Corpului Profesional al Mediatorilor pentru relația cu sistemul judiciar de la nivelul Curților de Apel.
Dosarul de candidatură va cuprinde:
- cererea de candidatură;
- scrisoare de intenție
- curriculum vitae al candidatului;
- cod de identificare fiscală a formei de exercitare – copie certificată ”conform cu originalul”;
- cazier judiciar al candidatului în termen de valabilitate – în original;
- certificat medical sau adeverință medicală din care să reiasă starea de sănătate psihică – în original;
- dovada achitării taxelor profesionale la zi inclusiv pentru anul 2019;
- declarație că nu se află în executarea unei sancțiuni disciplinare;
- formular GDPR;
- copie a actului de identitate;
Cererea de candidatură, însoțită de documentele menționate mai sus, poate fi depusă personal, prin curier sau prin mandatar, la Secretariatul Tehnic al Consiliului de Mediere, la sediul nostru din București, situat pe B-dul Nicolae Bălcescu Nr. 17-19, Sector 1.
Mihai Iulian MUNTEANU
Președinte