Începând cu luna ianuarie 2013 Consiliul de Mediere se confruntă cu o mare afluenţă de cereri/solicitări de autorizare ca mediator şi înscrierea în Tabloul mediatorilor.
În sprijinul acordării timpului suficient necesar verificării, evaluării şi pregătirii acestor documente pentru avizarea de către membrii Comisiei Permanente şi ulterior aprobrea acestora de către membrii Consiliului de Mediere, vă adresăm rugămintea să aveţi în vedere următoarele:
- Depunerea dosarului de autorizare şi înscriere în Tabloul mediatorilor să fie făcută cu minimum 2 (două) zile înaintea şedintei Consiliului de Mediere. Şedinţele au loc, de regulă, în ultima sâmbătă a fiecărei luni şi sunt anunţate pe site-ul instituţiei cu aprox.10 zile înainte.
- Depunerea unui dosar incomplet sau cu acte redactate eronat, conduce la întarzieri de procesare datorate necesităţii de completare/corectare a acestora, existând şi riscul amânării pentru şedinţa de Consiliu din luna următoare. În vederea evitării unor astfel de situaţii, solicitanţii care depun dosarul, personal sau prin poştă/curier, sunt rugaţi să se asigure că acesta conţine documentele în numărul şi formatul precizate în Ghidul de autorizare postat pe site-ul Consiliului (www.cmediere.ro).
Vă mulţumim pentru sprjin şi înţelegere.
Secretariatul Tehnic