Caută pe site
16.02.2023
Lista mediatorilor autorizați activi, cu drept de vot, actualizată la data de 16.02.2023
05.01.2023
Calendarul de desfășurare a alegerilor membrilor Consiliului de mediere 2023-2027 - Hotărârea 2/04.01.2023
05.01.2023
Procedura de organizarea a alegerilor membrilor Consiliului de mediere 2023-2027 - Hotărârea 1/04.01.2023
09.12.2021
Hotărârea 121/25.11.2021 privind reglementarea și actualizarea dispozițiilor privind taxa profesionala
31.10.2019
DETALII ORGANIZATORICE PRIVIND CONFERINȚA NAȚIONALĂ A MEDIATORILOR 2019
01.02.2019
Hotărârea 10/31.01.2019 de constituire a comisiilor pentru alegeri 2019 și procedurile acestora
03.07.2018
REGULAMENT PRIVIND NORMELE DE ORGANIZARE INTERNA ALE CONSILIULUI DE MEDIERE PENTRU PROTECȚIA PERSOANELOR CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
27.06.2018
Pe fondul adoptării modificărilor la legea medierii, crește numărul solicitărilor de reactivare profesională
24.05.2018
Regularizarea documentelor care atestă calitatea de mediator - condiție esențială pentru eficiența actului profesional, în condițiile modificărilor legislative!
04.08.2017
Malpraxis medical - FORMULAR DE CONTACT
15.06.2017
Actualizarea datelor publicate în Tabloul Mediatorilor până la 01.07.2017
08.06.2017
Exemple de practică judiciară sub aspectul obligării formelor de exercitare la plata taxelor anuale profesionale
29.05.2017
Comunicat - Important
17.05.2017
Proiectul de modificare și completare a Legii 192/2006 privind medierea, în varianta adoptată de Senatul României
08.05.2017
Regulamentul de organizare și funcționare a departamentului SAL-SOL
08.05.2017
Hotărârea privind înființarea departamentului SAL în cadrul Consiliului de Mediere
13.09.2016
Informare
30.08.2016
Taxele percepute de Consiliul de Mediere începând cu anul 2012, actualizate prin Hotărârea nr.196 şi 197 din 25.02.2012, Hotărârilor nr.723 din 23.02.2013, Hotărârea 121/25.11.2021, Hot. 04/04.01.2023
10.08.2016
Hotărârea O 30/08.08.2016
29.02.2016
Relocare a sediului Consiliului de mediere
26.02.2016
Inregistrarea la Parlament a proiectului privind modificarea legii nr. 192/2006
20.10.2015
LEGISLAŢIE EUROPEANĂ ÎN DOMENIUL MEDIERII
20.07.2015
Statutul profesiei de mediator - adoptat în ședința Consiliului de Mediere din data de 18.07.2015
 

Pentru ultimele noutăţi în domeniul
medierii vă puteţi înscrie la newsletterul
nostru introducând adresa dvs. de email

 
Bucureşti, Str. Ion Ghica, nr. 4, sector 3, 030044
Telefoane: 021.330.25.61, 0786.331.743, 0786.331.746
Fax: 021.330.25.28
Email: secretariat@cmediere.ro
Program cu publicul: luni - joi între orele 11:00 - 15:00 și vineri 10:00 - 12:00
 
 

Consiliul de Mediere este operator de date cu caracter personal avand număr de înregistrare 10723 din 02.02.2009

Consiliul de Mediere este certificat pentru standardele
ISO 9001:2008; ISO/IEC 27001:2013;

Consiliul de mediere a fost înfiinţat în baza Legii 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, modificată şi completată prin Legea 370/2009, OG 13/2010 pentru transpunerea Directivei Servicii şi prin Legea nr 202/2010.

 
 

 

Raport cu privire la rezultatele monitorizarii standardului SA 8000-responsabilitatea sociala la data de 16 ianuarie 2012

[ Data ultimei modificări: 27.01.2012 ]

  Consiliul de mediere este organism certificat ISO 9001, ISO 27001 si SA 8000 din anul 2011

       In baza certificarii sistemelor de management, Consiliul de mediere este supus auditurilor interne si externe de supraveghere pe parcursul celor 3 ani de valabilitate a certificatelor.
      Prin urmare, in luna august 2011, Consiliul de mediere a fost supus auditului intern de supraveghere pe responsabilitatea sociala(SA 8000), concluziile auditorului fiind urmatoarele:
      Prevederile Sistemului de Management al Responsabilitatii Sociale sunt intelese si respectate, sistemul este implementat corespunzator si mentinut, satisface cerintele standardului de referinta precum si cele legale si de reglementare adoptate de Consiliul de mediere si sunt eficace in atingerea obiectivelor organizatiei.
      S-a constatat o neconformitate si anume inexistenta dovezii realizarii auditurilor la furnizori programate in decursul anului 2011, neconformitate care s-a inchis la sfarsitul anului 2011.
      Cat priveste auditul extern de supraveghere, acesta s-a realizat in data de 13.01.2012, cu urmatoarele concluzii:
      Echipa de audit a considerat ca sistemul de management propriu al Consiliului de mediere este, in termeni acoperitori, conform cerintelor standardului de referinta si cu regulile de certificare RINA.
      Sistemul de management RS auditat este documentat conform cerintelor SA 8000 si este adecvat implementat.
      S-a constatat un grad de intelegere si constientizare satisfacator al personalului cu privire la RS, conditii de lucru adecvate si respectarea cerintelor privind protectia mediului si securitatea si sanatatea angajatului.
      Nu s-au primit informatii privind cazuri de discriminare, munca infantila sau munca fortata.
      Consiliul de mediere ofera un spatiu de lucru adecvat, cu facilitatile necesare, ca si echipamentul de lucru necesar.Exista un contract cu medicul de medicina muncii si se urmaresc elementele de siguranta si sanatate ocupationala.

      Urmatoarele rezultate ale auditurilor interne si externe de supraveghere vor fi anuntate pe portalul web al Consiliului de mediere.

 

    SECRETARIATUL TEHNIC

Copyright 2008 - 2022 - Consiliul de Mediere
Organism autonom de interes public, autoritate naţională de reglementare în domeniul medierii înfiinţată prin Legea 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator.