Atributii:
-verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in carnetul de munca / registrul de evidenta a salariatilor.
-asigura intocmirea contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora. Gestioneaza documentele de evidenta a contractelor de munca.
-calculeaza drepturile salariale conform pontajului, contractelor de munca, politicii firmei si legislatiei in vigoare.
-asigura completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii.
-intocmeste si distribuie fluturasii de salarii.
-indeplinirea procedurii de inscriere in Revisal.
-oprereaza in registrul de evidenta al salariatilor.
-primeste, verifica si arhiveaza certificatele medicale.
-verifica prin sondaj concordanta dintre condicile de prezenta si pontaje.
-tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii.
-intocmeste lunar un estimat privind cheltuielile cu salariile, precum si situatia privind cheltuielile totale, venitul net / salariat pe fiecare departament.
-intocmeste fisele fiscale.
-preia tichetele de masa de la firma de distributie, le distribuie pe baza de borderouri si intocmeste lunar rapoartele privind consumul si evidenta acestora.
-la cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale redacteaza si elibereaza adeverinte.
-intocmeste dosare de pensionare conform legislatiei in vigoare.
-primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora.
-acorda consultanta conducerii firmei si salariatilor in probleme de gestiune a personalului.
Caracteristici:
- Atenţie distributivă
- Capacitate de analiză si sinteză
- Spirit de ordine şi disciplină
- Capacitate de autoorganizare
- Răbdare, calm, promptitudine
Data limită de depunerea a cererilor insotite de CV : 30.11.2011
Candidatii selectati vor fi invitati să sustină un interviu.