Având în vedere faptul că modificările ce vor fi aduse la Legea 192/2006 privind medierea și organizarea profesiei de mediator vor asigura o creștere a profesionalismului, dar și a exigenței instituționale, pentru o mai bună desfășurare a activității dumneavoastră avem rugămintea ca în cel mai scurt timp să vă asigurați de regularitatea documentelor care vă atestă calitatea de mediator (existența CIF, legitimația de mediator vizată la zi, actualizarea datelor de identificare și contact a sediului profesional, etc).
Vă reamintim faptul că, în vederea descongestionării activității instanțelor judecătorești prin creșterea numărului de cauze soluționate prin mediere, modificările legislative avute în vedere de Legiuitor vizează organizarea profesiei de mediator, exercitarea profesiei, pregătirea profesională continuă a mediatorilor, precum și încercarea de mediere - procedură curentă - în cauzele pretabil a fi soluționate prin mediere.
În speranța că doriți să vă continuați activitatea fără a întâmpina impedimente de ordin procedural-administrativ, personalul angajat al Consiliului de Mediere vă stă la dispoziție în vederea rezolvării problemelor legate de regularizarea documentelor menționate, într-un timp optim.
Mugur Bogdan MITROI
Președinte Consiliul de Mediere